• Zwroty i reklamacje

Towar zakupiony w naszym sklepie oczywiście podlega reklamacji i zwrotowi, jednak w przypadku zwrotu musi spełnić następująe warunki:
- od zakupu nie minęło więcej niż 14 dni
- towar nie został przy zakupie spersonalizowany, dotyczy zmiany napisu, małej personalizacji i dużej personalizacji, oraz zmiany koloru, oraz wszelkie inne personalizacje dotyczące zmiany kształtu czy wielkości innej niż standardowa w sklepie. 
- nie może nosić śladow używania
- Do przesyłki należy dołączyć formularz zwrotu lub reklamacji, paczkę należy wysłać na adres:
Milomi sp. z.o.o.
Galaktyczna 4a
80-299 Gdańsk
lub po wcześniejszym umówieniu do wybranego paczkomatu.
W przypadku zwrotu cenę za przesyłkę zwrotną oplaca kupijący, w przypadku reklamacji sprzedawca. 
Formularze można pobrać tutaj.